петък, 20 март 2009 г.

Нарисувай очи

.


няма нищо по-ужасно
от това да удариш някого
когато го боли

нима не изговорих
всичките си празни приказки
преди да престана да чувам

огледай ги
няма нищо по-ужасно от това

нима скимтенето
не е по-ужасяващо

целият този шум
който е стиснал дните си
за гърлото
и отмерва пулса им
очаквайки
да колабират
от неговата ирелевантност

говорех за друго

не, говорим за същото
беззначението
и смисълът

не говори
не виждаш ли
тълпата върви
върху
не гледай
ужасяващо е

не
ужасяващо е
да вървят
и да знаят

не мислиш ли
дали
по-ужасно е
когато не знаят

не
очите
очите
те нямат очи

ако тръгна срещу им

ще те смачкат
забравяш че не виждат

добре
защо говорим без да следваме репликите си
думите ни
ги няма в сценария

няма реплики
говориш на себе си

не
не
не
на теб говоря

аз не те чувам
сляп съм

но аз виждам очите ти

няма ги

имаш
докосвам ги

нямам очи

няма нищо
между думите и смисъла
дори когато търсих себе си
не виждах нищо
нямаше дни
нямаше път

говориш за препятствията ли
те се преодоляват

не
ти не ме слушаш
не говоря
рисувам ги

не можеш да рисуваш техните препятствия

те са нарисувани
точно сега
разливам боята
на мястото
където трябва да са очите им

престани

не мога
задушаващо е

тогава нарисувай очи

не мога
те ще изчезнат
ако им нарисувам очи

именно
нарисувай им очи


нарисувай ми очи


.

2 коментара: